FAQ

Jak ponowić płatność online?

Prosimy kliknąć TUTAJ a następnie wpisać numer zamówienia oraz adres mailowy.

Po kliknięciu "sprawdź" pojawi się tabela z zamówieniem. Przy kwocie widoczna będzie ikonka pieniążków ze strzałką. Po kliknięciu ikony, przekieruje ponownie do płatności.

 

Na jakie konto wpłacić pieniądze w przypadku przedpłaty samodzielnej lub nieudanej płatności online?

Numer konta do wpłat samodzielnych:

06 1140 1081 0000 4728 0100 1003

WADAS GROUP sp. z o.o.

os. 2 Pułku Lotniczego 12/2,

31-868 Kraków

 

W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia.

 

Czy posiadamy sklep stacjonarny? Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?

Niestety, nie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Można jednak zakupić nasze produkty na stronie internetowej a następnie odebrać je na naszym magazynie pod adresem: Blokowa 2B w Krakowie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 15:30.

 

Ile mam czasu na zwrot?

Jeżeli produkty nie spełniają Państwa oczekiwań, można je do nas odesłać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Odsyłane produkty muszą być nieużywane.

 

Jak odesłać zwracane produkty?

Szczegółowe instrukcje znajdą Państwo w zakładce zwroty, wymiana.

 

Jak złożyć reklamację?

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy z naszym sklepem. Szczegółowe instrukcje znajdą Państwo w zakładce gwarancja i reklamacja.

 

Czy realizujemy wysyłkę zagraniczną?

Tak, należy wybrać jako formę dostawy „paczka zagraniczna”, następnie napisać do nas wiadomość z pełnym adresem do wysyłki.

 

Gdzie znajdę dokument sprzedaży?

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura imienna lub na firmę w przypadku podania numeru NIP. Dokument wysyłany jest drogą mailową w momencie zabrania przesyłki z naszego magazynu.

 

Jak wykorzystać otrzymany kod rabatowy?

Jeżeli otrzymali Państwo kod rabatowy, można go wykorzystać podczas składania zamówienia w punkcie 4 „Wpisz tutaj swój kod rabatowy”. Do jednego zamówienia, możliwe jest wykorzystanie tylko jednego kodu rabatowego.

 

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Oczywiście, zamówienie można złożyć z formą płatności „pobranie” lub „przedpłata samodzielna”. Przed połączeniem się z konsultantem, warto przygotować nazwy produktów które chcemy zamówić.

 

Jak dobrać odpowiedni rozmiar skarpet?

Skarpety zwykle dobieramy na podstawie rozmiaru obuwia noszonego na co dzień. Należy jednak pamiętać, że nie jest to produkt dopasowany do konkretnego rozmiaru a do pewnego przedziału. Materiał jest rozciągliwy i podczas wyboru należy zwrócić uwagę również na tęgość stopy.

 

Nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia, dlaczego?

Jeżeli podczas składania zamówienia podany został poprawny adres mailowy, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.

 

Kiedy otrzymam zwrot kosztów transportu?

Jeżeli wybrali Państwo podczas składania zamówienia sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez naszą firmę, koszty transportu nie zostaną zwrócone.